Disponible també en: ebook PDF preview book comprar llibre
  • Casaldàliga

  • Autor:
    Joan Guerrero
  • ISBN:
    978-84-9846-988-2
  • Pàgines:
    174
  • La imatge que evoca. La paraula que convida a mirar des de dins. I que convida a mirar endins. Imatges i paraules que per a molts de nosaltres ja formen part del nostre bagatge íntim. Perquè també en som testimonis. De les Imatges. I de les Paraules. Testimonis no d'uns retalls desconnectats i aïllats. Sinó d'una joia d'Amor, Vida i Art construïda amb tanta Lluita i amb tanta Dignitat col·lectives que ens uneixen en una mena de Cos únic que camina cap un Món Nou i possible, sembrat i regat i construït per tots, per totes.

    En Joan Guerrero se'ns en fa testimoni. Possiblement amb molts de nosaltres. Ell que ja ha dialogat repetidament amb en Pere Casaldàliga, especialment en el llibre conegut per tants de nosaltres La mirada dels pobres.

  • Joan Guerrero (Tarifa, 1940) és un fotoperiodista espanyol. És considerat un dels millors representants de la fotografia social del país. Ha treballat a El Periódico de Catalunya, Diario de Barcelona, El Observador i El País. L’any 2009 va ser guardonat amb la Medalla d’Or al Mèrit Artístic per l’Ajuntament de Barcelona. Ha publicat els llibres Santa Coloma en el corazón; Imatge i Paraula; Santa Coloma, entre la vida i la vida; El parc, i, en col·laboració amb Pere Casaldáliga, Los ojos de los pobres, entre d’altres.

Del mateix autor: