
-
Agenda 2016. L'any de la misericòrdia
- ISBN: 978-84-9846-985-1
- Pàgines: 365
-
El proper 8 de desembre s’inicia l’any Jubilar de la Misericòrdia. Aquesta data coincidirà amb el cinquantè aniversari de la clausura del Concili Vaticà II. Amb aquest Jubileu de la Misericòrdia, el Papa Francesc centra l'atenció amb el Déu misericordiós que convida a tots a tornar cap a Ell. El Sant Pare va començar l'anunci d'aquest any Jubilar dient: "Aquest és el temps de la misericòrdia. Hi ha tanta necessitat avui de misericòrdia, i és important que els fidels laics la visquin i la portin als diversos ambients socials. Endavant!".
L’Editorial Claret vol oferir aquesta agenda 2016 com una eina per a profunditzar en les reflexions que el papa Francesc ha realitzat sobre la misericòrdia al llarg del seu pontificat.
Aquesta agenda 2016 recull els principals pensaments del Papa sobre la misericòrdia pronunciats en les homilies, en els Àngelus, en alguns discursos i, especialment, en la butlla del Jubileu de la Misericòrdia Misericordiae Vultus i les cartes encícliques Laudato Si’ i Evangelii Gaudium.
L’agenda 2016 també recopila les cites bíbliques de les lectures, el santoral i la categoria i el color litúrgic de cada dia.